Sunday 4 March 2012

TeriMa Kasih AwK

pada mula saya mengenali diri awak saya tidak berapa suka dengan awak.....tetapi dalam masa yang sama awak slalu membuat saya berase gembira......setelah saya mengenali diri awak dengan lebih rapat baru lah saya nampak ke kejujuran awak menyayangi saya....setiap hari awak telah pun membuat hati saya berase gembira saya berase sangat gembira dengan kehadiran awak dalam hidup saya......walaupun kadang kala awak niew da sifat kedegilan yang membuat saya geram dengan awak tetapi semua tu adalah adat dalam kehidupan sbuah perhubungan.....awak x pernah marah akan saya walaupun itu adalah kesalah diri saya tetapi awak yang minta maaf.........awak kata awak sayangkan perhubungan niew begitu juga ngn saya...saya pun sayang juge dengan perhubungan ini.....TERIMA KASIH AWAK (muhammad i****f*****l )

No comments:

Post a Comment